woensdag 30 september 2009

Sterre tellen

Ome Jan heeft me verteld dat er in 2008 in BelgiĆ« 374 mensen waren met de naam Sterre. (Als je zelf wil weten of je een populaire naam hebt, neem dan zelf een kijkje.  De naam Sterre is waarschijnlijk afgeleid van het Latijns stella met als betekenis "ster".




Via deze website kan je extra informatie zoeken over je naam en kan je de plus- en minpunten van je naam noteren.

Het leukste aan de naam Sterre (volgens echte Sterre's):
  • omdat het grappig is dat je als een ster heet
  • het is stoer, krachtig en lief tegelijk
  • ik voel ik mij echt een ster *
  • dat het een hele mooie naam is die heel veel energie uitstraalt!
  • het is orgineel
Het minst leuke:
  • niks
  • in het buitenland vinden ze het moeilijk uitspreken
  • dat men het gaat afkorten als sterretje
  • dat ze telkens zeggen: sterre, hoor jij niet in de hemel te zijn?
  • dat mensen denken dat je `te oud` kunt zijn voor een naam




Ik vind het alvast de mooiste naam van de wereld!