dinsdag 29 september 2009

vriendjesalbum


Van mijn Peter heb ik een vriendjesalbum gekregen. Hier hebben ondertussen al 40 vriendjes iets in geschreven. Als je weet dat niet iedereen die is langsgeweest iets heeft neergepend, kan je je wel voorstellen hoeveel leuke bezoekjes ik al heb gekregen!



Eén van de vragen is "Toen je me voor het eerst zag dacht je meteen":
  • Wat een schatje en zoveel haar (papa)
  • Wat een alert, sterk meiske (Alinoë - vroedvrouw)
  • Ik ga mijn zonen uithuwelijken (Steven Zwet)
  • Waaaaaaaaaaaaw! Wat een schatje! Olé! Heerlijk! Joepie! (tante Saïdja)
  • Een mooie kleine meid (Nonkel Pieter)
  • Yes! Ik ben je meter! (Meter Sara)
  • Maar schatteke toch, zo'n mooi babytje heb ik nog nooit gezien! (Peter Sander)
  • Wat een schattig sterretje! En daarna: "oei, ze ligt aan de borst". (Koko Daniël)
  • Ik wil ook zo eentje (Nonkel Dafke)
  • Yes! Deze baby ga ik veel liefde kunnen geven! (Tio Yolan)
  • Mijn derde dierbare kleinkind om te koesteren (Opa)
  • Amai! (Ome Jan)
  • Dat je de mooiste en liefste baby van de wereld bent (Caroline)